mandag 27. april 2009

Gratulerer med dagen Carlos!

I dag fyller min første italiener "Carlos" (N Ch Dunrobin's Verdi) 11 år! Jøsses som tida flyger avgårde!

Carlos er en flott gutt som hatet utstillinger da han var yngre, men han ble jammen champion som veteran 9 år gammel - ikke dårlig det gitt! Han ble også BIS-veteran på spesialen i Sverige i 2007. Han er far til mitt K-kull og et kull hos Chininas i Sverige. Valpene ser lovende ut pr idag og jeg gleder meg til å se noen av dem "live" i nær framtid.

For kort tid siden ble det gjort omfattende veteran-sjekk og han er "frisk som en fisk"! '' Carlos har i hele sitt liv hatt en god tannhelse, men nå er det mulig at et par fortenner må trekkes, det er ikke verst det heller.

Jeg sender mange gratulasjoner og klemmer til Carlos og hans familie; Kristina og Glenn - tusen millioner takk for omsorgen dere gir Carlos!!!!!
>>>>>> Velholdte veteraner skal feires ! Hipp hipp hurra Carlos!

Carlos hygger seg med bamsen sin (sjekk det vakre hodet:-)

Carlos BIS-veteran i Sverige

2 kommentarer:

  1. Gratulerar pappa Carlos!!
    Hälsar vi på Chininas

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen, fra barnebarn Esso og oldebarn Vita :)

    SvarSlett