onsdag 2. september 2009

Vår kjære Don og meg

Her er Don og jeg på årets Podencospesial. Don skuffer ikke og ble BIR, BIR-veteran og til slutt BIS-2 veteran!





Fremdeles en "energisk mover", 9 1/2 år gammel

Jeg kan vel aldri få noen til å forstå hvor høyt jeg elsker Don (bortsett fra deg da Lena:-)! Han har i sitt liv gitt oss så utrolig mange gode opplevelser, og det gjør han fortsatt! Han er fremdeles med og "trener elgjakt", til lokale jegeres's store overraskelse:-) Kort og godt, vår aller beste venn, vi håper han er med oss god stund til!

4 kommentarer:

  1. Donnegutten! Ingen over, ingen ved siden ;) Tenk om alle hadde holdt seg så godt når de kom opp i årene! Han er ikke mye preget av alderen sin, oppfører seg fremdeles som en ungdom. Ingen kan drepe pinner og vedkubber som han!

    SvarSlett
  2. Lena og andre, Don er verdens beste kamterat, i og utenfor ringen:-) jeg er sååå stolt å være hans eier og samboer > det byr på nye utfordringer hver eneste dag:-)

    Og så til alle som har reist med Don, det er mange av dere der ute, Don var co-driver i flere år på utlandet i klasse to (tungt kjøretøy) heter det visst:-)

    SvarSlett
  3. Du har helt rett Lena, ingen kan drepe (pinner og sånt) som Don!

    SvarSlett
  4. ohhh han er så sjarmerende:) Blir spennende at følge opp Donbebisene! Hadde jeg bare hatt plass!!! ohhhhhhh!

    SvarSlett